Friday 10 November 2017

Shark 7 Ea Forex


5000 handlende kan ikke gå galt Noen handelsmenn bruker Forex Market som sin personlige minibank med ForexShark Trading Indicator OPTIMIZERT for maksimal fortjeneste, ForexShark genererer penger på noe PAIR Dette er et av de beste Forex-systemene som er tilgjengelige for MetaTrader-4 Drevet av de mest avanserte , adaptiv og lønnsom handel (svingpunktsdeteksjon) algoritmer på markedet, ved hjelp av Secrete Strategies. Hvorfor mister de fleste Forex Traders penger? Her er noen av de vanligste quotsymptomsquot å passe på. 1. Komme ut av posisjoner for tidlig - tegn på frykt 2. Stå i stillinger for lenge - tegn på grådighet 3. Lukke en stilling for tap - tegn på frykt 4. Ikke lukke en tapt posisjon - tegn på grådighet 5. Hopping inn i en trend sen - tegn på grådighet 6. Og hoppe for tidlig - tegn på grådighet Hovedårsaken til å miste penger i Forex Trading er at du ikke har kontroll over dine følelser. Det er derfor du trenger noen tekniske indikatorer for å veilede deg og dermed overvinne de menneskelige følelsesproblemene. Dette produktet vil gi deg alt du trenger for å overvinne tap og få overskudd i forex trading. Displayet på diagrammet gir deg trendanalyse av M1 til H4-tidsrammer og inngangssignaler for lønnsom handel og også BUYSELL-indikatorene som vist på bildet nedenfor Informasjonsbrettet gir deg trendanalysen av M1 til H4 tidsrammer. Trenden er OPP eller NED, SVAK eller STRENG, BULL eller BEARISH Og BUYSELL-indikatorene viser deg når du skal kjøpe og når du skal selge ved hjelp av ikke-repaint ADX Crossing Indicatorsystem med MessageSound og Email Alerts 997 597 297 197 97 Bildet nedenfor viser deg en Eksempel på en måte å endre en sterk bearish trend til sterk bullish trend som kan overvåkes på Informasjonsdisplaystyret. Denne indikatoren er spesielt utviklet for å identifisere og bytte vendepunkter, svinger og tilbaketrekk. Veldig enkel å bruke: Slip den på et diagram og motta signaler, og gå deretter til lønnsom handel. 997 597 297 197 97 Scalping Scalping er en kortsiktig handelsstrategi som gjør det mulig for næringsdrivende å benytte seg av den innflytelsen som er tilgjengelig i valutamarkedet. Scalpers ser for å gjøre svært raske, små fortjenester, mens de utsettes for muligheten for små tap. Når de finner en lønnsom trend, går de for mer enn en handel på kort tid, og ved å øke volumstørrelsen kan de få mest mulig ut av denne trenden. Du vet at det å øke volumstørrelsen er veldig risikabelt. Det er her denne indikatoren kommer til handling for å identifisere sterke trender. Se nedenfor. noen eksempler (min innflytelse er 1: 100) Jeg fant en god bearish trend ved å bruke denne indikatoren. Først åpnet jeg en Selg Handel (med - Volum 0.10) og da så jeg at Trenden er veldig sterk og Bearish. Da åpnet jeg en annen handel på 1.36402 (med - volum 0,50). Prisbaren gikk ned til 1,36298 og flyttet deretter oppover. Så lukkede jeg begge handler. Du kan se resultatene i bildet ovenfor. Jeg har tjent 36 på 5 minutter (Total fortjeneste 49,6). Hvis jeg har skrevet inn noen flere oppføringer, ville jeg ha fått mer. 997 597 297 197 97 Jeg vil ikke si at dette systemet er 90 lønnsomt som de fleste andre gjør, men det er godt optimalisert for å gi deg nøyaktige Trend Signals BuySell Alerts for lønnsom Forex Trading og for å minimere følelsesmessige menneskelige faktorer som fører til tap av handler. Denne oppsettet passer for Scalpers og Day Traders. Det viktigste jeg bør nevne at det vil være egnet for nybegynnere og for veteraner også. Dette systemet er ikke en EA, det er kun for manuell handel. Dette er hva du får i denne pakken: - Steg for trinn Brukerveiledning (pdf) - Programvaren selv - Skjermbilder i programvaren - og Eksempelhandler 997 597 297 197 97 Eventuelle spørsmålForex21-gjennomgang Besøk siden I039ve vært partner (promotor-affiliate) med Forex21. Jeg bestemte meg for å avslutte partnerskapet på grunn av unprofessional behandling fra Forex21. I039ve vært partner (promoteraffiliate) med Forex21. Jeg bestemte meg for å avslutte partnerskapet på grunn av unprofessional behandling fra Forex21. Jeg hadde generert en god mengde salg på opptil 200 pluss unntatt mange ventende provisjoner, som hengte. Problemet startet da jeg observerte at de ventende provisjonene hang lenger enn vanlig. Jeg informerte dem om det og de lovet å sortere det ut. Etter en stund ble det sortert ut. Senere kom mer salg inn og ble akkumulert og ventet igjen som før. Jeg informerte dem om dette den 27. april 2016 og de sa at kommisjonens godkjenning på kontoen min er blitt endret fra automatisk til manuell fordi jeg hovedsakelig reffered freebie-brukere og hadde et stort antall duplikater tidligere. Jeg fortalte dem at det ikke er i min makt å bestemme brukerens valg, og det bør ikke gi rom for lang forsinkelse i behandlingen av refereed-salg. Selv etter deres svar var ingenting fortsatt gjort. Uker gikk og går til måneden ble ingenting gjort. Dette gjorde meg bekymret og redd, så jeg sendte flere e-poster om dette problemet til dem og fikk ikke noe svar. Når de er online på Skype, ringte jeg samtaler og det ble ikke plukket. Senere 24. august 2016 sendte jeg en melding til dem på Skype og informerte dem om det samme problemet og spurte om partnerskapskontoen min kunne bli lukket og mine ventende og utestående provisjoner betalt til meg på grunn av behandlingen jeg fikk fra dem. Så fikk jeg en melding fra dem at jeg oversvømmet e-posten deres og skype med spam. Det var ikke før jeg nådde minimumsutbetalingen før provisjonene mine kunne betales til meg. Jeg forklarte for ham at jeg ikke var spamming, men snarere som følge av stillheten i måneder måtte jeg sende flere forespørsler om å få publikum. Som svar gjorde han uheldig uttalelser mot meg - ringte meg en historie teller og alt det. Da sa han at kontoen min skulle være stengt, og hvis det foreligger noen provisjon, vil det bli utbetalt til meg samme dag. Få minutter senere skrev han til meg at min. Utbetalingsbeløpet ble ikke nådd på kontoen min. That039s hvorfor han ikke kan lukke kontoen min (ellers vil kommisjonen gå tapt), men i stedet endret statusen for kontoen min fra aktiv til ventende. Jeg fant dette forvirrende og sendte en e-post for å få mer forståelse om følgende: 1. Siden kontoen er i ventende modus, vil den deaktivere henvisninger. Han reagerte at kontoen er deaktivert, ikke i ventende modus. Henvisninger blir fortsatt talt. Dette er forskjellig fra det han sa tidligere. 2. Jeg la merke til at jeg ikke lenger kunne få tilgang til tilknyttede panelet. Er dette på grunn av konto status i ventende modus Han svarte at etter min forespørsel deaktiverte de kontoen. CP-panelet er bare tilgjengelig for aktive tilknyttede kontoer. Dette betyr at jeg ikke vil kunne spore salg og henvisninger. 3. På grunn av uforutsette omstendigheter kan jeg trekke ut hva039s igjen (ventende og utestående) og lukke kontoen. Han reagerte at provisjonene automatisk utbetales når min. uttak grense er nådd. Ovennevnte respons viste tydelig at jeg var i en seriøs løsning. Til tross for det ovennevnte stoppet jeg aldri med å markedsføre eller markedsføre produktene deres siden de sa at mine refferals fortsatt vil telle og jeg må nå min utbetaling, selv om jeg hadde ønsket å gå ut av partnerskapet. Uker senere kunne jeg ikke spore salg og henvisninger igjen siden jeg ikke hadde tilgang til affiliate-panelet. Jeg ba om å aktivere min konto for å aktivere meg til å spore salget mitt, men ikke noe svar. Siden ingen respons jeg ba om å vite fra dem, min salgsevne og ingen respons. Jeg prøvde å ringe og ringe og ingen velger telefonen. Jeg begynte å tenke på å vurdere rådgivning om juridisk bistand eller annen regulatorisk assistanse. Jeg sendte direkte meldinger på deres facebook-side og forum og ingen svarer. Deres bevisst stillhet ser ut til å se ut som de har gjort unna med mine provisjoner med mindre jeg er feil. Det forventes at et firma som Forex21 ikke burde opptre slik at kunder og samarbeidspartnere skal få publikum til enhver tid. 23 juni 2008 - Ingen vurdering Jeg er virkelig overrasket over å høre folk si at deres Griffin 3.0 Ultimate jobbet. Siden jeg kjøpte min, har det aldri tatt noen handler på ALLLLL. Jeg har også møtt de samme problemene med No Answer eller Very Slow svar på støttebehov. Har noen noen gang fått støtte gjennom deres Yahoo Messenger Cos de er alltid frakoblet. For øyeblikket er problemet med Scamming Investigation Panel bcos det vært måneder siden jeg kjøpte det, og det tok aldri noen handel. De har sagt at de ville fikse det og ga meg Griffin 3.0 Ultimate som endte på samme måte som ikke tok handler. Jeg bruker for å ha høy respekt for sine produkter, men nå er jeg 90 usikker. Mye bedre enn den forrige 3.0 versjonen. Et veldig godt system, hvis du følger reglene. Denne anmeldelsen er for ProFX 4.0 manuell handelssystem. Jeg er en part-timer forex handelsmann med flere års erfaring. Jeg kjøpte dette systemet direkte fra Forex21 nettstedet. Handelsreglene er enkle: Vent på at en pil vises mellom klokka 0900 - 1800 GMT i 30-minutters tidsramme. Malen viser tydelig handelstidene hver dag for å unngå handel på feil tidspunkter. Når en pil males, kontroller trenden i 4-timers tidsramme. Hvis trenden på 4-timers diagrammet stemmer overens med den nåværende pilen på 30-minutters tidsramme, kan du legge inn en handel. Som med ethvert handelssystem, vær forsiktig med å inngå handler rundt tider med store nyhetsmeldinger. På Forex21 nettsiden kan du laste ned en GRATIS nyhetskalender med navnet FX Pulse 4.0 som støtter elleve språk og kan tilpasses til diagrammet ditt. Utgangsreglene for ProFX 4.0 er enkle, med et eksempel gitt i PDF-håndboken. De fleste dårlige handler kan avsluttes før du slår stoppestedet ditt, hvis du følger reglene. Systemet fungerer best med store par som GBP USD eller EUR USD, men er absolutt ikke begrenset til bare et par par. Jeg har for øyeblikket systemet lastet til fire diagrammer. Systemet piler IKKE på pilene, men du vil bare se den nyeste OPP og NED-pilen på diagrammet. Ekspertrådgiveren som følger med systemet, har en stoppende parameter hvis du ønsker å bruke en. Jeg foretrekker å ikke bruke et stoppested. Min suksess med dette systemet har vært veldig bra. Nøkkelen til et godt Forex trading system er å risikere ikke mer enn 3 av kontoen din på hver handel. Personlig vil jeg foreslå å risikere ikke mer enn 2. Hvis du holder risikoen lav, kan du tåle å trekke ned noen tap uten å blåse kontoen din. Leveraging er DEVIL og det er fallet av mange forhandlere. En næringsdrivende kan bli over-selvsikker når flere handler på rad er vinnere, men så miste alt tilbake med bare en miste handel når risikoen er satt for høy. ProFX 4.0 har en PROBLEM: Risikoen for systemet kan settes under Inputs-fanen ved hjelp av en fast masseformat ELLER ved å bruke en prosentandel. Dessverre virker prosentandelsinnstillingen ikke. Jeg kontaktet Andrew om denne feilen og han ble enige om at prosentrisikoen ikke virker riktig. Andrew sa at han ville fikse problemet i nær fremtid. Jeg fjernet en stjerne på grunn av dette problemet. Etter at det er løst, kommer jeg tilbake her og legger en oppdatering til min anmeldelse. Prisen er riktig for systemet - bare 149. Det er en 7-dagers tilbakebetalingspolicy hvis du ikke liker det. Ive testet mange forex trading systemer gjennom årene, både gratis og betalt, og ProFX 4.0 er en av de beste. Jeg bekjenner at jeg prøvde den gamle 3.0-versjonen, men fikk en tilbakebetaling. 4.0 versjonen har flere endringer og er et mye bedre handelssystem med en renere mal. Enkel er best når det gjelder handel. Tripoli, Libyan Arab Jamahiriya Veldig dårlig kundeservice. Jeg sendte til Mr. Andrew en e-post som spurte ham om de aksepterer Skrill-betaling som jeg ikke kan betale med PayPal, han svarte på få timer. Dette er ok på dette punktet. Men etter at de mottok betalingen, venter jeg på 2 dager og ikke noe svar fra dem. Snakk med dem online på Skype, de er også online, men ikke noe svar i det hele tatt. Sender dem e-post, igjen ingen respons. Etter 9. dag sendte jeg dem skype-beskjed og sa at jeg skulle skrive en dårlig anmeldelse for dem på FPA, da fikk jeg svaret om få timer. Ifølge min dårlige erfaring, har jeg ingen tillit til å bruke EA eller stole på kundeservice i tilfelle hvis jeg trenger deres presserende hjelp under min live trading. Dette gjør meg til å be om tilbakebetaling av meg hva jeg har betalt, de fortalte meg at Skrill-betalinger ikke refunderes. Alle bevis er tilgjengelig, er det noen som vil se dem. Jeg tror at de ikke er pålitelige i det hele tatt, veldig dårlig kundeservice som du ikke kan stole på, og som jeg la merke til at mange av handlende her ikke er glade i det hele tatt. Jeg wounder hvordan de fikk 3,55 stjerner. Du kan aldri elske martingales. Som med de fleste martingales, gir det gode resultater til det ikke gjør det, og når det ikke gjør det, har det en konto. Ran i to måneder og var opp 37. Cad nyheter kom ut og tok det ut og mer. Jeg tenker over alt det vil miste penger. Jeg hadde en god opplevelse med den forrige versjonen av deres profx manuelle system. Venter på den automatiserte versjonen. Etter rebranding ble de mer solide - imho, spesielt med deres produktlinje av automatiserte og halvautomatiserte systemer jeg kjøpte Shark 7 etter å ha vurdert produktet og ble sugget inn av fortjenesten eller pengene tilbake-garantien. Etter at jeg har brukt systemet, har jeg merket at det er langt mindre produktivt enn andre systemer jeg har brukt og gjort få handler, de fleste av dem knapt knuser nok. Jeg uttrykte min misnøye med resultatene til støtten en salgsemail gitt på nettstedet og har fortsatt ikke mottatt svar. På dette punktet vil jeg bare ha tilbakebetaling og jeg har sendt dem 5 ganger i løpet av de siste to ukene uten svar. Jeg nekter å bli duped, så jeg vil finne en måte å gjenopprette det jeg investerte i deres handelsprogramvare. EA Shark har gjort ingenting, men mister meg penger, når den opererer konstant ned på grunn av lisensgjenkjenningsproblemer med EA-programvaren, kundeservice ingen hjelp. alt de kan si er omstart. Ingenting annet enn å miste og breakeven handler. Det har ennå ikke gjort en vinnende handel Få widgetskode Forex Anmeldelser og vurderinger Forex Performance Tests Forex Traders Court Forex Trading Utdanning og fellesskap Forums Forex Kalender og verktøy kopi Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter reservert. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. Formålet med denne siden er å oppmuntre og samle brukeranmeldelser av et Forex-produkt som heter EA Shark 7. For å få detaljer om dette produktet (for eksempel dets funksjoner) eller hvis du ser etter støtte , vennligst besøk den offisielle nettsiden som finnes på forexeasystems. Nedenfor er de nåværende vurderingene av EA Shark 7. Det er mulig at på det tidspunktet du8217 leser denne siden er det ingen omtaler ennå. Fordi de kommer fra virkelige brukere, kan det ta litt tid før de første vurderingene vises. Vennligst bookmark denne siden og kom tilbake jevnlig for å se etter nye anmeldelser. Hvis du har erfaring med EA Shark 7, vennligst legg en kort anmeldelse eller kommentarer med tilbakemeldingen din (vennligst følg innstillingsregler). Det vil hjelpe andre brukere til å bestemme seg. Takk Hvis du vil sende et Forex-produkt som ikke allerede er oppført på dette nettstedet for brukerkommentarer og vurdering, bruk skjemaet. Du kan også være interessert i: Hvis du har erfaring med dette produktet, vennligst legg inn din tilbakemelding eller gjennomgang nedenfor. Hjelp andre til å bestemme, hver oppføring hjelper. Legg igjen en kommentar Kun konstruktiv kritikk er tillatt - ingen hate kommentarer Vær respektfull med andre plakater Ikke legg inn dine kontaktopplysninger - de vil bli redigert ut eller posten fjernet. Hvis du ønsker å bli kontaktet av andre, bruker du URI-feltet. Ingen selvfremmende eller tilknyttede lenker er tillatt (med unntak av URI-feltet hvis det ikke er referert til i innlegget). Populære Forex ProductsExpert Advisors Anmeldelser Gjennomgang av Expert Advisor Shark 7.0: The Scalper i Forex Sea I dag konsentrerer vi oss godt om undersøkelsesarbeidet på Expert Advisor (EA) Shark. og spesielt på sin nyeste versjon ndash 7.0. Teamet bak denne forexroboten ser ut til å være godt kjent med psykologiske triks, da roping ldquoSharkrdquo har mye bedre sjanser til å skape en mas enn å rope ldquoBarracudardquo. Bare husk filmen ldquoJawsrdquo Prisen på roboten er ikke skummel, fordi navnet heter ndash, ekspertrådgiveren koster 269, en sum som ikke er så høy i forhold til de fantastiske summene på flere tusen dollar som man må betale for Toms EA eller Limitless EA. Det er også en 60-dagers pengene-tilbake-garanti for de som liker å spille det trygt. Møt Scalper Denne haien har tenner og scalps med dem. Å sette vitsen til side, er denne sakkyndige rådgiveren den første blant de vi har vurdert, som er en ekte scalper ndash. Den åpner en rekke bransjer samtidig og holder dem åpne i svært kort tid (et minutt eller to) for å tjene penger fra små markedsbevegelser. Nøkkelordet som understreker alle scalping-strategier, er ldquodisciplinerdquo - i handelsstørrelser, ta profitt og stopp-nivåer, etc. Skaperne av EA Shark 7.0 synes å være klar over dette, da de lover at programmet ikke ville risikere mer enn to pips per handel. Men vær ikke igjen med inntrykk av at scalping er en feilfri, lavrisikostrategi. En scalper kan lide hvis megleren ikke er valgt nøye når det gjelder sprekker. Tenk deg at du bruker en robot som genererer 50 eller 60 pips per handlekurv, da sprekker av et par pips ikke ville bety så mye for deg, ville de og nå forestille deg at du vinner 3 pips per handel med en scalper, og spredningen er 2 pips ndash du er ferdig I tillegg må du passe på at slippe ndash prisforskjellen mellom ordre og utførelse. Siden denne bot, som enhver annen scalper, teller på små prisendringer, kan en kort forsinkelse av en ondartet megler ødelegge handelen. Når det gjelder ulike markedsforhold (hvorvidt bot opererer på et ekspansivt marked eller et trendmarked), mener teamet bak EA Shark 7.0 at systemet er automatisk adaptivt takket være nevrale nettverk. I enkle ord tillater systemet å lære å operere i forskjellige miljøer og utvikle seg - som en ekte hai. Ingen markedsforhold er en trussel for denne EA, i det minste teoretisk. Backtests: Hvem vil være millionær Utviklerne av EA Shark publiserer detaljerte backtests for perioden 4. januar 1999 til 13. januar 2012, ved hjelp av en 30-minutters tidsramme for modelleringen. Vær oppmerksom på at backtesting inkluderer bare handler i EURUSD, men roboten kan også fungere med GBPUSD-paret. Resultatene viser at etter noen 13 års handel kan roboten gjøre en millionær ut av en person som tør å gjøre et innledende innskudd på 10.000, ettersom den totale nettoresultatet er på 2.629.861. Den gode nyheten fortsetter som den relative nedgangen (som indikerer risikoen for tap) ligger på et svært lavt nivå på 5. Videre overveier prosentandelen av vinnende handler (61) mye av tap av tap (39), og gjennomsnittlig profitthandel (3.517) er mye høyere enn gjennomsnittlig tapshandel ( 1002). Nærmere inspeksjon av handlingshistorie tyder ikke på noe som er åpenbart plagsom: I min lindring er det ingen gamblingstrategier i sikte. Handelskontraktstørrelsen stiger gradvis fra 2,90 til 100 mange, ettersom kontobalansen vokser - ingenting mistenkelig her heller. Det er imidlertid en kjede med 13 påfølgende tap 31. mai 2006, som koster kontoen ca 16 900. Men jeg antar at du ikke ville bekymre deg for denne summen når du er millionær. Live resultater: Calm Waters Byggerne av EA Shark publiserer detaljert statistikk over live trading av en ekte ECN-konto hos PrimeXM. Siden begynnelsen av handelen 27. november 2011 har kontoen (med innskudd på 2000) samlet en samlet gevin på 86, et ganske solid resultat, selv om det ligger bak den gevinst på 170 som Toms EA har akkumulert for samme periode. EA Sharks gevinst går sammen med en relativ drawdown på 6, noe som er et svært sterkt resultat, noe som indikerer en ganske liten risiko for tap. Handelsdiagrammet viser ingen utvidede perioder med uttelling og viser en meget stabil vekstlinje. Den detaljerte historien om handler (roboten handler EURUSD og GBPUSD denne gangen) viser ingenting skyggefullt. I motsetning til backtests er handelskontraktstørrelsen lavere ndash, den varierer mellom 0,58 og 2,33, ettersom balansen vokser. Det er ingen serier av tap, noe som fører meg til å tro at utviklerne virkelig vet hvordan å lage en adaptiv robot. The One and Only EA Shark 7.0 viser seg å være det perfekte valget for handelsfolk som liker scalpers. I scalping termer, er denne roboten et mirakel av evolusjon ndash det handler, øker fortjenesten og tilpasser seg handelsmiljøer slik at det kan fungere bedre. Det eneste problemet for denne roboten er en banditmegler ndash. Det kan bare skyte denne haien ned med glidning og sprer seg Men med en forsiktig valgprosedyre, kan du enkelt unngå denne vanskeligheten. Jeg er personlig begeistret for denne EA ndash faktisk, jeg kommer til å kjøpe en lue som en hajfinne. Kjenn din nøkkelord Ekspertrådgiver (EA) ndash Et algoritmisk handelssystem for MetaTrader-plattformen en handelsrobot. EArsquos kan enten lastes ned gratis eller mot et gebyr, eller kan programmeres på MQL programmeringsspråket. Drawdown - Et handelsmenn største tap for en viss tidsperiode, uttrykt enten i pips eller i prosent av handelsmennesultatet. Jo lavere utvinningsprosenten er, jo mindre risikabelt handelsstrategi. La oss si at du starter med en balanse på 1000, så tjene en fortjeneste på 1000, og deretter tap 500. Din drawdown vil være 25 (500 1000 1000 0.25 25). Backtesting ndash Tester en handelsstrategi på tidligere tidsperioder gjennom en simulering. Mye - Den standardiserte kontraktstørrelsen til et handelsinstrument. Et standardparti består av 100.000 valutaenheter, en mini mye ndash på 10.000 en mikro masse ndash på 1000 enheter, og en nano mye ndash på 100 enheter. Hvis du kjøper 1 mye EURUSD på 1.3000, for eksempel, kjøper du 100.000 Euro for 130.000 amerikanske dollar. Pip - Det fjerde cifferet etter desimaltegnet på et pristilbud. For eksempel: hvis EURUSD beveger seg fra 1.3350 til 1.3351, er det en pip. Pips brukes til å måle prisbevegelse, fortjeneste og slippe. Scalping ndash Åpning av mange kortsiktige eller høyfrekvente bransjer med det formål å tjene penger på små markedsbevegelser. En scalper kan gjøre 10 til noen hundre handler per dag, med sikte på å realisere svært små (letrsquos sier 2-3 pips) fortjeneste av hver handel. Flere Forex Expert Advisors Anmeldelser AvaTrade kjøper YouTradeFXs australsk kundebase 30. juli 2014 12:00:37 AvaTrades nye kunder vil nyte et bredere utvalg av handelsinstrumenter, inkludert flere CFDer, FX-alternativer og binære alternativer. Les mer Forex EAs og indikatorer står for 90 av Metatrader Market salg 30. juli 2014 11:13:28 Metaquotes, selskapet bak MT4 og MT5 trading plattformer, avslørte i dag noen statistikk over MetaTrader Market. Appbutikken har en beskjeden omsetning på 522 000 siden lanseringen i 2012, hvorav nesten 70 er laget av de ti beste leverandørene. Les mer MT4 Nå Funksjoner Innebygd Forex VPS 14 Jul 2014 13:00:45 Metaquotes, selskapet bak den mest populære forex trading plattform, kunngjorde i dag at den nye MT4 Build 670 kommer med et bunt av nye funksjoner, inkludert virtuell EA-hosting . Les mer Flex Expert Advisor: Det er Martingale Rock Apr 18 2014 07:33:44 I dag vurderer du en svært lønnsom ekspertrådgiver - Flex EA, som imidlertid bruker ganske risikable, gambling metoder for å levere disse gevinsten. Les mer Caesar Expert Advisor: Det kom, det handlet, det fortjente Apr 15 2014 09:41:41 I dag foretar vi en veldig interessant anmeldelse ndash, og se på Caesar sakkyndig rådgiver, som som du ser har et kjent navn . Selv om du aldri har vært interessert i historien til Roma eller filosofi, må du ha hørt uttrykket ldquoVeni. Vidi. Vici. Les mer Forex inControl EA: Keeping Grip on Drawdown er ikke lett. Apr 14 2014 07:05:53 I dag i vår seksjon for ekspertrådgivere, bør du utforske Forex inControl, en robot som tar sikte på å holde et tett deksel på alle risikable aspekter ved handel mens være fenomenet og hovedtrenden i 2014. Les mer Vitenskapelig Gridder: Den konservative Gambling Forex Robot Apr 11 2014 12:38:37 I dag, vær så snill å vurdere Scientific Gridder-sakkyndig rådgiver (EA) ndash et stykke programvare som tar sikte på å løse kompleks oppgave å levere solide profitt, samtidig som risikoen er under kontroll. Les mer Armada Expert Advisor: Følsomt System med Solid Returns 10 april 2014 09:05:12 I dag skal du ta en titt på Armada ekspertrådgiver (EA), et automatisert handelssystem som fungerer på Metatrader 4 (MT4) plattformen med sikte på å levere noe fortjeneste til deg mens du er opptatt av alt annet enn handel. Les mer Den beste Scalper Expert Advisor: Virkelig 07 Apr 2014 09:21:13 Da vi vurderte Smart Pips ekspertrådgiver, nevnte vi at billige scalpers er vanskelig å finne, spesielt hvis det kommer til de som har historie på ekte kontoer. Les mer Smart Pips Ekspertrådgiver: Gjør fortjeneste fra trender 02 april 2014 11:52:02 Jeg har vært på utkikk etter en billig scalping-ekspertrådgiver, etter at vurderinger fra roboter som Easy Walker viste noen ambisiøse prislapper på mer enn 300. Les mer Siste forex meglere Forex trading har et høyt nivå av risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Før du tar del i handel med valuta, vennligst gjør deg kjent med sine spesifikasjoner og alle de risikoene som er forbundet med det. All informasjon om ForexBrokerz er kun publisert for generell informasjon. Vi gir ingen garantier for nøyaktigheten og påliteligheten av denne informasjonen. Enhver handling du tar på informasjonen du finner på denne nettsiden, er strengt på egen risiko, og vi vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade i forbindelse med bruken av nettstedet vårt. Alt tekstlig innhold på ForexBrokerz er opphavsrettsbeskyttet og beskyttet etter immateriell rett. Du må ikke reprodusere, distribuere, publisere eller kringkaste noen del av nettstedet uten å angi oss som kilde. ForexBrokerz hevder ikke opphavsrett over bildene som brukes på nettstedet, inkludert meglerlogoer, bilder og illustrasjoner. Forexbrokerz nettsted bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bla gjennom nettstedet godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Les våre personvernregler.

No comments:

Post a Comment